Het paradepaardje van de stichting:  KOEK & EI

Met het opzetten en runnen van lunchroom "KOEK & EI" wordt aan mensen met een (arbeids)beperking een kans gegeven te kunnen werken op hun niveau, met hun beperkingen, waarbij ze hun vaardigheden en kwaliteiten kunnen ontwikkelen en inzetten.

Dit zal hun leven uiteindelijk meer zin geven. Ze kunnen weer structuur in hun leven krijgen en minder problemen tegenkomen c.q. veroorzaken. Bovendien zullen ze weer participeren in de maatschappij en meer (zelf)waardering krijgen en hun mentale gezondheid zal daardoor significant verbeteren.

Binnen twee jaar wil Stichting FF Anders aan minstens tien mensen met een arbeidsbeperking een dagbestedingplek bieden, waarbij het winkelend publiek van Driebergen en bedrijven in Driebergen en omgeving het lunchcafé weten te vinden voor een gezellige, lekkere en eerlijke lunch of catering.

Binnen twee jaar willen we ook een volledige bezetting hebben, bij de MBO- en HBO scholen in de omgeving van Utrecht bekend zijn als opleidingsplek en met behulp van een enthousiaste groep medewerkers opereren. Dit gaan we behalen door ons enthousiaste team van medewerkers en de hoge kwaliteit die we nastreven, zowel in zorg als in producten.